poniedziałek, 26 marca 2012

Dobry wieczór :)

Już sama nie wiem ile razy zabierałam się za założenie bloga z moimi małymi skarbami. Wreszcie zebrałam się w sobie i oto jest - blog Wieczorynki :) Dlaczego "wieczorynka"? W sumie nie miałam pomysłu na inny pseudonim artystyczny, a ten jest bardzo jasno powiązany z moim nazwiskiem. W świecie realnym dla przyjaciół i rodziny funkcjonuję jako Bozia ;)

Zapraszam serdecznie do oglądania mojej biżuterii i innych dodatków.
Oczywiście zachęcam do pisania komentarzy i wiadomości do mnie, jeśli tylko coś Wam się spodoba i zechcecie zaopiekować się drobiazgami mojego autorstwa.

Na dobry (mam nadzieję) początek przedstawiam Wam parę kolczyków zrobionych, całkiem niedawno z resztą, nową dla mnie techniką wypalania w drewnie.


Tak wyglądały same koraliki po wypaleniu i pomalowaniu, ale przed lakierowaniem:

A tutaj już efekt końcowy:

Tadam! Moje pierwsze wypalane kolczyki :)

Do zobaczenia najpewniej jutro, dobranoc!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz