sobota, 4 sierpnia 2012

Wakacyjna skladanka

Na wstepie prosze o wybaczenie za brak polskich znakow - pisze na francuskiej klawiaturze kompa mojej siostry ;)
Jako ze jestem w Le Mans, musze Wam pokazac pewna ciekawostke. Kazdej letniej nocy odbywa sie na starym miescie spektakl swiatel - noc chimer (La nuit des chimeres). Po zmroku na katedrze i w otaczajacych ja uliczkach wyswietlane sa piekne animacje nieba, piekla, aniolow, demonow i roznych innych stworzen i zjawisk :) Zobaczcie sami:


Cos pieknego - polecam obejrzenie na zywo ;)

Dodatkowo musze sie pochwalic prezentem od siostry, dostalam piekne folkowe kolczyki. Jak juz wczesniej wspominalam, moja siostra specjalizuje sie w motywach kaszubskich.



A to kolejne kolczyki od siorki, koralikowe:

Po prawej stronie znajdziecie odnosnik do jej bloga.

Chce Wam tez pokazac moje ostatnie nabytki, pare drobiazgow ktore kupilam za grosze, 2 pary kolczykow na sztyftach, pierscionek z sowka i para kolczykow wiszacych, bardzo dobrze sie nosza ;)





Udanego weekendu wszystkim zycze! :)

2 komentarze:

  1. taki spektakl robi wrazenie
    świetne kolczyki

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolczyki! A i wakacje chyba udane :-) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny!

    OdpowiedzUsuń