środa, 10 kwietnia 2013

Kolejne wyróżnienie :)

Posypały się ostatnio wyróżnienia, bardzo dziękuję Mademoiselle!


Tym razem moim zadaniem jest wyjawienie Wam siedmiu faktów o mnie.

1. Jestem optymistką. Kiedy mogę powtarzam sobie, że wszystko mi się uda i będzie dobrze... i mam wrażenie, że przez to powtarzanie, mam więcej szczęścia :)
2. Jestem wiedźmą... Serio, czasem czaruję ;) Moi najbliżsi dobrze o tym wiedzą!
3. Uwielbiam biżuterię, a zwłaszcza tą unikatową, w pojedynczych egzemplarzach i oryginalną.
4. Jestem maniaczką lakierów do paznokci. Muszę sobie stawiać granice, żeby nie splajtować ;)
5. Bardzo dużo się śmieję, lubię kiedy inni odwzajemniają mój uśmiech.
6. Trochę ze mnie bałaganiara, ale to przecież tylko taki artystyczny nieład ;)
7. Lubię czarny humor :->

Teraz, wg reguł gry, powinnam nominować aż 15 blogerów, by w siedmiu punktach napisali o sobie i przesłali wyróżnienia dalej, do kolejnych 15 osób... Wiem, że nie każdy lubi tego typu łańcuszki, a i ja nie mogąc się zdecydować, jakie blogi wybrać, siedziałabym nad tym postem do późnych godzin wieczornych. Zapraszam więc po odbiór wyróżnienia w komentarzu pod tym postem. Niech się zgłosi każdy, kto ma ochotę napisać coś o sobie :) Chętnie poczytam i odwiedzę parę nowych blogów ;)

2 komentarze:

  1. z tych punktów wychodzi na to, że jesteś całkiem pozytywną osobą :)
    trzymaj tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń